Catering Receptie Amsterdam

Een staande receptie of bedrijfsborrel regelen?

Of het nu om een officiële Amsterdamse staande receptie voor hooggeëerd publiek gaat of  dat je een informele bedrijfsborrel voor je collega’s organiseert je bent bij ons aan het goede adres. We staan voor je klaar voor het regelen van je receptie van A tot Z en maar ook voor het regelen van (of advies over) een van de ontbrekende onderdelen: drankjes, speciaal bieren, hapjes, bedienend personeel, decoratie en materialen en meubilair.

Kosten receptie-catering

Afhankelijk van wat uw precies wensen zijn qua verzorging van drank, hapjes, personeel, duur van de receptie en inzet van materialen variëren de kosten van receptie-catering in Amsterdam meestal tussen de €15,- en €30,- per persoon. Hoe groter de groep hoe lager de kosten per gast zullen zijn. Wilt exact weten wat u krijgt voor welke bedrag?  Vul dan hier het catering offerte formulier in en wij nemen doorgaans dezelfde dag nog contact met u op.

Jeremy maakt 100+ Caipirinha's op het dakterras van het Vicunha kantoor in Amsterdam

Jeremy maakt 100+ Caipirinha’s op het dakterras van het Vicunha kantoor in Amsterdam

Receptie catering met lekkere hapjes en drankjes

Bij lekkere hapjes of canapés horen lekkere drankjes. Hapjes en drankjes die passen bij de gelegenheid. Geserveerd met een glimlach door aardige bediening. Of nu gaat om een nieuw begin, het bereiken van een mijlpaal of een afsluiting/afscheid wij verzorgen de receptie catering met een aanbod die past bij de gewenste sfeer. Ons talent voor het maken van lekkere hapjes en happen samen met een crew van aardige en vrolijke catering medewerkers zorgt voor een geslaagde receptie

Catering receptie in Amsterdamse stijl

U bent trots op uw stad en wilt uw buiten stadse (of buitenlandse) gasten het mooie laten proeven wat Amsterdam te bieden heeft. Voor klanten met Amsterdamse trots hebben wij een speciaal receptie assortiment samengesteld  met Amsterdamse bieren, Amsterdamse jenever, Amsterdamse likeurtjes, Amsterdams  appelsap en natuurlijk typische Amsterdamse hapjes.

Catering van biologische receptie

Nu zelfs de doorsnee drankenhandel biologische wijnen op de plank heeft liggen is er geen excuus meer om uw receptie niet met een biologisch assortiment te laten cateren. Biologische Prosecco is er al in verschillende merken te krijgen. OK er is een meerprijs voor biologische verse Jus  d’Orange maar op het totaal budget voor de catering van een receptie valt het allemaal mee. Samen met onze biologisch receptie hapjes en canapés zet u een duurzaam feestje neer. Wilt u snel weten wat uw biologische receptie kan kosten? Vraag hier via ons catering offerte formulier een voorstel op.

Catering Receptie -Hapjes

Geen receptie zonder hapjes, canapés, amuses, knabbels of appetizers. De hapjes worden in onze keuken voorbereid en afhankelijk van wat er op het menu staat direct op schaal gelegd voor transport  of bij u op locatie met een laatste hand afgemaakt voor dat ze op dienblad de zaal in gaan. Op onze pagina’s over hapjes catering hebben we uitgebreide lijsten met opties van vis-, vlees- en vegetarische hapjes.

Catering openingsreceptie

U opent een nieuw pand voor uw bedrijf of een flag ship store voor uw winkelketen en bent terecht trots op uw nieuwste aanwinst. Wellichtzijn er speeches of shows gepland en wilt u met catering uw vaste en nieuwe klanten bedanken en betrekken bij deze nieuwe stap. Laat ons weten wat uw plannen zijn en wat u wilt bereiken met de inzet van catering

Catering jubileum receptie

Werknemers die lang op hun plek blijven zijn in de huidige job-hop cultuur  een uitstervend ras. Loyaliteit moet gevierd worden en het verzorgen van deze viering doen wij met liefde. Wat ons betreft mag de jubilaris bepalen wat wij als cateraar serveren. Natuurlijk op zo’n manier dat het in jet budget past en de catering ook bij de gasten loyaliteit aanmoedigt.

Catering Bruiloftsreceptie

Jullie wilden het klein en intiem houden maar je plannen zijn uitgebreid en ondertussen telt de lijst met genodigden misschien wel meer mensen dan je had gehoopt. Het wordt druk op jullie bruiloftsreceptie en je wilt het goed geregeld hebben. Na het aansnijden van de bruiloftstaart nemen wij het van jullie over zodat jullie en de bruiloftsgasten zorgeloos kunnen genieten. Maak je niet druk  wij maken er een informele Hollandse bruiloftsreceptie van die of als dat beter bij je past een full service chique bruiloft en helemaal ‘zoals het heurt ‘

Catering Afscheidsreceptie

Een deur die dicht gaat voor de één opent er vaak weer een voor de ander. Of je nu verdrietig bent of juist blij bent dat deze collega of baas vertrekt onze drankjes en hapjes dragen zeker bij dat alle betrokkenen met een goed gevoel afscheid kunnen nemen.

Catering receptie op een boot

U combineert uw receptie met een boottocht door de Amsterdamse grachten of een tocht over het IJ en de Amsterdamse havens. Alhoewel de meeste boten ook catering aanbieden bent u vaak vrij om uw eigen cateraar ‘van buiten’ mee te nemen. Onze catering medewerkers hebben genoeg zeebenen en wij varen met enige regelmaat als gastcateraar mee. Als de boottocht wat langer duurt dan laten we de receptie over gaan in buffet of BBQ op het achterdek.

Catering Tuinreceptie

Door een receptie niet binnen maar buiten te plannen maak je de bijeenkomst wat luchtiger. Omdat iedereen van ‘buiten’ en ‘groen’ houd. Met catering van een receptie in een tuin heb je vaak ook meer ruimte om wat extra’s te doen zoals bijvoorbeeld het plaatsen van een mooie en ruime bar of een BBQ met groente spiesjes of saté stokjes.

Catering Nieuwjaarsreceptie

Elkaar een goed begin van het nieuwe jaar wensen is nog leuker met een glas in je hand. Of we de glazen op de catering van uw nieuwjaarsreceptie nou vullen met een vrolijke Prosecco Violette Frizzante of met een luxe Champagne van Moët & Chandon vinden wij minder belangrijk. Bij elk glas bubbels serverend wij een passend hapje waar uw gasten blij van worden!

Kosten catering receptie

Als dit de eerste keer is dat u een receptie organiseert wilt u misschien weten wat voor een budget u moet reserveren. Een en ander hangt samen met een aantal variabelen en het gewenste niveau van eenvoud of luxe in de dranken en happen menu’s. Verder speelt het aantal bediening dat u wilt inzetten een rol en het feit of de receptie zich in een zaal met of zonder meubels afspeelt en wat er bij gehuurd moet worden. Wilt u de catering voor uw receptie in Amsterdam hebben of vraagt u ons naar Zuid Klimburg af te reizen? U begrijpt het al alles heeft invloed op de kosten. Om toch een idee te hebben kunt u hier doorklikken naar de pagina met catering kosten waar u voorbeeld  offertes vind voor onder andere receptie catering in de regio Amsterdam.

Huurspullen receptie catering

Afhankelijk van de gewenste ‘look and feel’ van uw receptie selecteren wij samen met u de huurspullen bij het verhuurbedrijf. U kunt kiezen uit klassiek, modern creatief, modern strak en qua meubilair voor ongeveer alle kleuren van de regenboog. Vertel ons hoe u wilt dat heter uit komt te zien en wij selecteren er de meubels en het mastiek bij.

6 Comments

  1. Hallo Zingfood,

    Op dinsdag 19 December ben ik voor een borrel en een recptie op zoek naar catering. Het gaat om:

    – Van 15.00-17.00: pubquiz bij de Gemeente
    – Van 17.00-19.00: officiële opening van een kantoor

    De benodigdheden zijn voor de pubquiz (175 personen) zijn:
    – Koude hapjes vegetarisch (600 stks)
    – Borrelnootjes/groentechips
    – Biologisch bier
    – Biologisch wijn
    – Biologische sappen
    – Glazen voor de sappen

    De benodigdheden voor de officiële opening van het kantoor (+- 250 personen) zijn:
    – Koude hapjes vegetarisch
    – Biologische groente met dip oid
    – Borrelnootjes/groentechips
    – Biologisch bier
    – Biologisch wijn
    – Biologische sappen
    – Glazen voor de sappen en de wijn

    Graag offerte voor een complete catering inclusief materialen en bedeining.

  2. Graag zouden wij een receptie voor 150 mensen willen aanbieden voor 2 uur op zaterdag 22 juli op de Herengracht in Amsterdam. We kunnen daar gebruik maken van het cafe plus benedenruimtes en buiten. Ze bieden zelf ook catering aan maar wij willen kijken wat het kost om externe cateraar in te huren want dit mag en scheelt hopelijk flink in de kosten.  

    Zouden jullie ons kunnen laten weten wat het kost:

    A. onbeperkt bier/wijn/fris voor 150 mensen voor 2 uur + hapjes* + toost uitbrengen met zelfgebrachte bubbels cremant

    B. bier/wijn/fris voor 150 mensen op basis van nacalculatie + hapjes + toost uitbrengen met zelfgebrachte bubbels cremant

    *Hollands hapjes arrangement van bitterballen, kaas, leverworst en ossenworst

    Hoor graag om alvast een idee te krijgen van kosten ook als u zelf glas-servies-statafels-koeling-frituur-personeel etc. mee neemt.

  3. Voor een bedrijfsborrel wil ik graag een offerte aanvragen. A.s vrijdag gaan wij met 30 personen borrelen. Ik wil graag een aantal uitgebreide hapjes aanbieden, zodat er een leuke variatie aan eten is en dit ook voor iedereen voldoende is als avondmaaltijd.

    Ik dacht zelf aan een variatie van bijvoorbeeld: quiches, pasta, salade, gehaktballetjes, borrelhapjes, o.i.d. Iedereen kan dan zelf een bordje maken.

    Er hoeft geen bediening aanwezig te zijn. We maken een buffet-tafel op ons kantoor waar iedereen zelf kan pakken. Ons budget is ongeveer €150,-.

    Ik hoor graag of jullie ons voor dit bedrag kunnen voorzien van lekkere hapjes! Anders hoor ik graag op welke prijs we uit komen.

  4. Voor mijn promotieborrel zoek ik een cateraar die koude en warme hapjes zouden kunnen maken. Budget is dus ongeveer 400 (of iets meer) euro. Het wordt in Mr. Kitchen in het Westerpark gehouden, waar dus evt ter plekke ook nog wat hapjes afgemaakt kunnen worden.
    Graag hoor ik wat jullie kunnen bieden voor dit bedrag. Ik dacht zelf aan mediterraanse, dan wel aziatische hapjes.

  5. Het gaat om een feestje om te vieren dat ik 3 dagen daarvoor mijn promotie binnen de geneeskunde afrond. De bedoeling van de avond is een feestelijke borrel vanaf 19.30 -24.00u. Het is niet de bedoeling om een volledige maaltijd aan te bieden, maar om een aantal lekkere hapjes te serveren.

  6. Catering Feestelijke opening polette!

    – Wanneer: donderdag 21 januari 2016
    – Van 18.00-24.00
    – Adres: Kinkerstraat 288, 1053GB, Amsterdam
    – Verwacht: 250-300 gasten → klanten van Polette, nieuwe klanten, bloggers, fashionscene en natuurlijk vrienden.

    Om een goede indruk van polette te krijgen, check onze website

    Benodigheden voor het feest:
    – bediening → opbouwen, serveren, afbouwen/opruimen → we willen graag dat de bediening om 17.00 komt om op te bouwen en tot ± 01.00 blijft om op te ruimen en af te bouwen, zodat de winkel weer netjes achterblijft → we denken zeker 5 mensen in de bediening nodig te hebben
    – hapjes → warm & koud
    – drankjes → witte & rode wijn; fris; spa rood/blauw → geen cola o.i.d., kom met iets anders, verras ons 😉
    – drinkglazen/bekertjes
    – borden, bestek, servetjes → is afhankelijk van de hapjes
    – koeling/koelkast voor alle drankjes; ijsblokjes
    – 1 grote tafel waar alle drankjes op kunnen staan
    – kapstok voor de jassen → eventueel een scherm om het uit het zicht te houden → ga er van uit dat er zeker minimaal 100 man hun jas op willen hangen en dus moet er ook een bepaald nummer-systeem komen
    – sta-tafels → 3 stuks
    – asbak → 1 stuks
    – 1 sokkel voor buitengebruik waar we de asbak op kunnen zetten
    – zelf alles brengen naar de winkel en ook zelf weer alles ophalen

    Belangrijk:
    We hebben in de winkel geen voorzieningen, dus geen koeling & opwarm element en geen gootsteen (er is een gootsteen in de wc, dus water is aanwezig). Als dit nodig is moeten jullie dit zelf meenemen.
    Achter in de winkel is wel een kleine opbergruimte die we eventueel kunnen gebruiken om vieze glazen/borden etc. te bewaren.

    Thema:
    “Even nudists need polette” is het thema van de avond. Om mensen die nieuw zijn met ons concept te verrassen en provoceren zal een deel van onze medewerkers en (liefst) ook het bedienend personeel het paradijselijk kostuum dragen. Zou u ons kunnen laten weten of jullie catering personeel in is en welke maten we moeten bestellen (S,M,L,XL) voor de heren en hoeveel voor de dames?

    Wat verwachten wij van de bediening (op basis van 5 personen):
    – We verwachten de bediening om 17.00 in de winkel zodat we het feest kunnen voorbereiden en alles klaar kunnen zetten.
    – Gasten willen hun jas kwijt, de bedoeling is dan ook dat 1 iemand van de bediening zich de hele avond over de garderobe ontfermt.
    – 1 a 2 personen moeten rondlopen met de hapjes, bovendien moeten zij er ook voor zorgen dat lege bordjes/bekertjes e.d. worden afgeruimd. Waar nodig springen wij zelf ook natuurlijk bij!
    – De drankjes (wijn/fris) zullen op een tafel komen te staan waarbij er voor moet worden gezorgd dat van alles genoeg klaarstaat en bij wordt geschonken. We willen dat 1 iemand van de catering de hele avond achter deze tafel staat en dit verzorgt.
    – Op het feest zullen ook koelkasten met lekkere biertjes van de AmsterdamBrewBoys zijn, we willen graag dat 1 iemand van de catering zich hiermee bezighoudt en deze serveert aan de gasten.
    – We verwachten best veel mensen dus het is belangrijk dat lege glazen/bordjes en eventuele andere rommel snel wordt afgeruimd.
    – Als de laatste gasten de deur uit zijn gaan we de winkel opruimen en schoonmaken. Lege flesjes moeten naar de dichtstbijzijnde glasbak worden gebracht en afval moet worden weggebracht. Kortom, de winkel moet netjes worden achtergelaten, dus verwacht rond 01.00 klaar te zijn.
    – En natuurlijk, het belangrijkste, we verwachten een leuke en professionele werkhouding! Straal polette uit!

Leave a Reply

Required fields are marked *.