Catering van evenementen in Amsterdam

Organiseer je een zakelijk evenement of een feest voor collega’s of relaties, op kantoor of op een externe locatie?
Bij ons ben je aan het juiste adres voor culinaire event catering die indruk maakt. Wij zorgen ervoor dat jouw gasten een onvergetelijke dag beleven, waarbij elk detail klopt. Van een warm welkom met ontbijt en koffiepauzes tot een smaakvolle lunch en een heerlijk diner.

Wil je volledig ontzorgd worden?
Wij nemen alles voor je uit handen: van materialen, gastvrije hosts en bedienend personeel tot sfeervolle aankleding en alle andere benodigdheden. Zo creëren we samen een onvergetelijke ervaring die jouw gasten zal verrassen en verbinden.

Neem gerust contact met ons op om je plannen te bespreken—wij denken graag met je mee!

Home » Onze catering diensten » Evenementen catering in Amsterdam

Evenementencatering in Amsterdam bij u op locatie

Ongeacht of u een personeelsfeest regelt, een klantenbijeenkomst organiseert, of een nieuwe productlancering of kantooropening voorbereidt, we werken samen met u om alles aan uw evenement tot een succes te maken. We zijn goed met planning en coördinatie en concentreren ons op de gastervaring. We bedenken een origineel concept waarin eten, drinken en service samen bijdragen aan de doelen die u met uw evenement voor ogen heeft.

Catering bij evenementen kan meehelpen om uw boodschap verder uit te dragen. Voor uw kleine of grote evenement gaan wij aan de slag op basis van het ‘plaatje’ zoals u het in uw hoofd heeft. Om dat plaatje helder te krijgen nemen wij dan ook rustig de tijd. Neem vrijblijvend contact met ons op, wij doen ons best u goed te adviseren.

Lachende bediening op catering receptie

Complete dag event

Misschien is er een vol programma en zijn er sessies met inspirerende sprekers gepland. Naast de uitwisseling van informatie weet u dat het eten en drinken goed moet zijn en aansluiten bij uw uw gasten. De herinnering aan het evenement is vooral een gevoel en heerlijk eten en drinken speelt daar een belangrijke rol in. Wij hebben hier een ruime ervaring in en zorgen dat het klopt!

Buffet hapjes lunch gerechten op buffet

Personeelsfeest

Bij grote evenementen zoals een personeelsfeest voor 500 of 1.000 medewerkers is naast het hebben van een geschikte locatie het hebben van een eventcateraar met goede logistieke planningsvaardigheden belangrijk. We verdiepen ons in uw personeel, stemmen samen af wat past en niet past en zorgen voor een goede planning en logistiek. Groet aantallen zijn geen probleem: hoe meer zielen hoe meer vreugd! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!

Meerdaags evenement

Bij evenementen waar u over meerdere dagen gasten ontvangt zorgen wij ervoor dat ons eten bijdraagt aan het hoog houden van de energie. Dat betekend zorg voor heerlijke gerechten en gezonde opties. Voldoende drink- en pauze momenten om dips te voorkomen en de aandacht vast te houden. Sommige van uw gasten zullen speciale dieetwensen hebben en ook voor deze gasten zullen wij u ontzorgen!

Cateraar voor uw (zakelijke) event nodig? Bel ons nu:

+31.(0)6-2459 3128 of vraag vrijblijvend een offerte aan.

Meer dan alleen catering

De kern van onze diensten ligt in het verzorgen van heerlijk eten en drinken voor de gasten op je evenement. Maar we weten dat een evenement pas écht succesvol is als alle onderdelen – van aankomst tot vertrek – perfect op elkaar aansluiten.

Denk aan het kiezen van een geschikte evenementenlocatie, ontvangst met badges en garderobe, sfeervolle decoratie zoals bloemen en planten, licht, geluid, beeld, schone faciliteiten, een goed uitgewerkt draaiboek, en de inzet van hosts en hostessen. Alles moet in harmonie samenwerken om indruk te maken.

Locaties voor je evenement in Amsterdam

Heb je een datum voor je evenement gekozen, maar niet genoeg ruimte op kantoor? In Amsterdam heb je volop keuze uit externe locaties. Dankzij diverse online platforms kun je snel geschikte opties vinden, beschikbaarheid checken en offertes aanvragen. De meeste locaties reageren snel, maar houd er rekening mee dat de huurkosten in Amsterdam vaak in de duizenden euro’s liggen.

Daarnaast merken we bij onze cateringklanten een interessante trend: bedrijven die ruimtes kosteloos beschikbaar stellen aan collega-organisaties binnen dezelfde doelgroep. Dankzij onze ervaring met dergelijke gastlocaties kunnen we niet alleen adviseren, maar ook mogelijk connecties leggen binnen ons uitgebreide netwerk. Met een beetje geluk vinden we samen de perfecte locatie voor jouw evenement, zonder de extra locatiekosten.

 

Extra en flexibel personeel voor je evenement

Hoe groter je evenement, hoe meer ondersteuning je nodig hebt. Natuurlijk zorgen wij voor ervaren medewerkers voor bediening, bar, buffet en chefs in de keuken. Maar vaak vraagt een evenement om meer: denk aan hosts of receptionisten voor de ontvangst, ticketverkoop, garderobemedewerkers, informatiebalies, logistieke krachten of een on-site schoonmaker.

Bij grote evenementen kan een extra eventmanager helpen om inhoud en organisatie-logistiek beter te stroomlijnen.

Als ervaren cateraar werken we met betrouwbare partners die flexibel inspelen op elke personeelsbehoefte. We denken graag met je mee!

3 reacties

  1. I am planning an event in Amsterdam in January and I am curious to know more about the catering for drinks. The event will span to a maximum of 5 hours and the maximum amount of people is 200 (who won’t be present at the venue at the same time). Could you provide me with more information in regards to the pricing (wine, beer and non-alcoholic beverages) as well as the snacks/appetizers?
    Thank you and I look forward to hearing from you!

  2. We are holding an afterparty in High Light – CapitalC on Friday 27 March 2020 and are lookingf or the following for approx 250 people 7pm- 10pm. Open bar ( beer, wine, soft drinks) and stationary canapés. Or if it’s possible 2 x drink tokens per person and then cash bar. Please let us know costs, the current preferred caterer is out of our budget, so we are exploring other options

  3. We are organizing a conference in Amsterdam (Beurs Van Berlage) on January 23 and 24th and we are looking for some animations for the catering such as chocolate fountain, tea bar, coffee bar…
    The conference will host about 1500 people.
    So, I would like to know if you do such kind of things.
    Let me know, please.
    Sandy

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *